Dlrblt ay bende aynı seyi yasadım yarında bişey olmazsa oruc tutacagım artık. Pembe leke gelmesine ragmen bozmadım ılk gün. Böbreklerimde sıkıntı var arada kanama oluyor dıye. Ertesi gün çogaldı tamam dedım dogumdan sonra ılk regl oluşum demek ki böyle olcak diye. Şimdide tık yok. Kafamlar karısık.