Umutveannesi ayszn12 6. Aya kadar dökülecek onlar çok normal. Herhangi bir şey yapamazsınız. 6. aydan itibaren dökülme durur saçlar eşit uzamaya başlar
Aselllll ayszn12 bence sacları nı sıfıra vurun o zaman hepsı bır cıkıyor yoksa ordan burdan düzensız dökülüyor
Evimamin031120 Ben bugün okudum 2-3 ay arasında bebeklerin saçı dökülüyormuş hatta başını yattığı tarafta daha çok olacakmış bi süre sonra düzelip yerine yenileri çıkıyormuş