tubasd canim şükür bi sorun olmadi bizimki çok kusar zaten kusmuk böyle kesik kesikse yoğurt gibi oluyor Ya korkmayın yarıyor demektir bide gaz çıkartınca kusuyorsa fazlaligidir malum mide küçük fazla emince mide fazlalığı çıkartıyor ve rahatlıyor si yinede dr gösterın eğer emzirdiginiz anda olduğu gibi sütü çıkarırsa ve bu her emmeden sonra oluyorsa o sorun yaratır