Hanımlar merhaba. Kızım 10 aylık oldu. Biberondan su vermeye çalışıyorum ama bir şekilde boğazına tıkanıyor içemiyor hala. Bir çok biberon başlığı değiştirdim aldım. Süte alıştırmak istedim yavaştan ama onu bile içiremiyorum. Seviyor ama bir yudum şeklinde alıyor sadece. Önerebileceğiniz bir şey var mı? Sizin kullandığınız biberonlar nasıl?
Lütfen bilgilendirin ☺️