Arkadaşlar hepatit b aşısı yaptırdım bugün bebeğimi pusetten alırken uyuyordu sedyeyle koyduğumda uyandı ama hala uykuluydu aşı oldu az ağladı sonra kucağıma aldım sakinleşti annem uyurken aşı yapılmaz dedi ama bebeğim yeni uyanmış gibiydi tam da uyanık değildi bi şey olur mu ?