Hanımlar merhaba, oğlum akşam saat 10 da ağlamaya başlıyor. Ağlamaktan yorulana kadar ağlıyor. Karnı tok altı temiz gazı Yok sizde de bu zamanlar böyle miydi. Prematüre doğdu normalde doğması gereken zaman 23 subatti, doğması gerekenden hesaplayinca da kolik haftası olmuyor. Şaşırdım ne yapacağımı artık