honeyson Merhaba anneler bebeklerinize kışlık alışverişi yaptınız mı ? En çok ne almak gerekiyor hangi mağazaları tercih ediyorsunuz ?
Mom084 honeyson ben cıvıl e ebebekten aldım yaşadığım.yerde çok kış olmuyor hani bı yağmurla geçiyor o yüzden geçen sene ki gibi az parçalar aldım 🤔 geçen sene 4 tane kilotlu çorap aldım 2sini hiç giyemeden kış bitti 🤔 yazın daha çok elbise gidiyor
honeyson Kdrsmsgkcbs evet hm kıyafetleri çok güzel kaliteli ama biraz pahalı. En ucuz bebek marketin kıyafetleri beden konusunda nasıl kalıpları normal mi
Kdrsmsgkcbs honeyson bedenleri büyük ebebeğe göre. Ama evde giydirmek için ideal bebeğim 4 aylık dışarı kıyafetini hep hm indiriminden alıyorum