9 aylık olacak oğlum, bu zaman kadar ona göre hareket ediyoruz. Akşam 8’de uyur mesela o yüzden akşam bir yere gitmeyiz. Gündüz dışarı çıkarsak uyku saatlerini ayarlarız mesela uyku saati arabada oluruz uyuyor çünkü. Genellikle evde vakit geçiyoruz, dışarıda bebek arabasıyla hava alıyoruz. 2 gün dışarılarıdaydık ve uyku saati geldi uyumadı. Ben sürekli panik halde acıktı kesin, uyumadı şimdi uykusuz kalacak yemek yemez ağlar… bıdı bıdı kendimden bıktım yani. Annem artık yeter dedi kadın. Ne yapayım bilmiyorum. Uyumazsa uyumasın mı demeliyim? Rahat olamıyorum. Tecrübelerinize ihtiyacım var :)