Ya arkadaşlar kaçıncı postum Hic birine cevap alamıyorum alamadığım içinde sürekli belki yardımcı olucak birini bulurum diye baştan açıyorum 😓 oğlumun gelişim geriliği var fizik görüyoruz 10.aydan beri oturuyoruz ama eğik bir şekilde şöyle anlatayım önüne oyuncaklar koyuyorum oyuncakları eğilip alıp kavrıyor iki eliyle dik bir şekilde oturup oynuyor gayet iyi diyorum ama oyuncak olmasın nedense direk ellerini yere koyup kendini öne doğru eğiyor niye öyle yapıyor anliyamiyorum oturamasa oyuncakları koyunca da eğilip alıp güzelce oynayamaz gibi geliyor yaa sizinde bebekleriniz ilk oturmaya başladıgi zmaan boylemiydi eğikmi oturuyolardi sürekli oyuncak koyup oynamasını dik durmasini sağlıyorum zamanla düzelir mi sizce lütfen yardımcı olun ya 🙏