Düzenli doktor kontrolüne gitmiyor musunuz? Keza sağlık ocağında bile bakılıyor. 2 aylık iseniz aşı için yakın vakitte gitmişsinizdir ya da gidiceksinizdir olumsuz bişey olsa söylerlerdi. Nasıl bir çöküklükten bahsettiğini bilmediğim için bir şey diyemiyorum ama benim bebekleriminde hafif çukur bildiğim kadarıyla normal çünkü kafatası gelişimi devam ediyor zaten ağlarken vs şişiyorsa kötüymüş diye okumuştum