Yabancılara karşı çocuğumu hassas yetiştirmek istiyorum ama bazı durumlarda neyi nasıl yapmalıyım kararsız kalıyorum net tutarlı tutum sergileyip çocuğumu da o yönde ilerletmek istiyorum. Mesela örnek vereyim bugün eczaneye gittik çalışan bir abla kızıma balon verdi sevecen bir tavırla bizde balonu aldık, ablaya teşekkür ettik ama tabi kendisi henüz teşekkür etmeyi dil olarak söyleyemiyor biz eşimle beraber birinden birşey alıp verirken hep söyleriz ki nezaket kurallarını bilsin öğrensin diline yerleşsin. Dışarı çıktığımızda buna benzer olaylar olabiliyor. Parkta bir teyze portakal uzatmıştı. Şimdi siz bu durumlarda ne yapıyorsunuz bazen diyorum biz yanındaysak alabilirsin tarzı bir tutum mu sergilesem yoksa direk biz yabancılardan birşey almıyoruz tarzı bir tutum mu sergilesem buda kaba bir tavır mı olur kimisi iyi niyetle veriyor mesela balon veren abla çok sevecen bir ifadeyle verdi ama işte ben kızımı yabancıya karşı bu devirde hassas olsun istiyorum tabi böyle travma yaratacak şekilde de olsun istemiyorum her gördüğü yabancıyı da öcü vs sanmasın. Birde şu var daha önce dışarda kızımı kucağına çağıran bir kaç yabancı insan oldu biz yabancılara gitmiyoruz dedim bu konuda çok katıyım ama şu birşey verme işinde nasıl yapmalıyım kararsız kaldım. 20 aylığız bu arada