Bizde emar çekildik ve 1 yaşında tekrar çektireceğiz korkacak bşrsey yok canım birsey olmaz Allah’ın ıznıyle sadece biraz aç kalmıştı bizimki narkoz almak için başka bi problem olmadı zaten içerde doktorlar oluyor çıkınca müşade odasına hemşireler geliyor falan