Toprakdnrr 27 günlük bebeğim var ve sanırım grip olcam. Boğazım ağrıyor. Ne yapabilirim daha fazla ilerlemesin hastalık
cocomelon Toprakdnrr benimde 20 günlükken olmuştum maske kullandınm saat başı değiştim sürekli ellerimi sabunladım ve ıslak mendille elimi ağzımı sildim ağır griptim şükür kızıma geçmedi
Toprakdnrr cocomelon daha tam grip olmadım. Belirtisi var eğer ilerlerse bende öyle yaparım. Ellerimi sürekli sabunlarım zaten. Çocuğumla da çok temas etmemeye çalışıyorum
Tazeanne53 Ben de geçen ay oldum. Bebeğim 9 aylık. Çok korktum ağız yoluyla geçer diye. Çünkü sürekli birlikteyiz. Birlikte uyuyoruz, emziriyorum. Ama çok şükür burun akıntısıyla atlattı. Ben ıhlamur içtim. Bal zencefil. Duş aldım sık sık.
Crnkcr Anne grip olduğunda, anne vücudu süte geçmesi için antikorlar üretir ve bebeğinizi korur. Bu da anneliğin mucizesidir.