minnakbaby kişiye kalmış ama sedasyonlu lokal yaptırma sebebim oglum çok hareketli bi bebek kardeşim de ameliyathane hemşiresi bana sedasyon almasını o söyledi siz görmüyosunuz ama çocuklar içeride katılarak aglıyo sesleri kısılıyo vs diye anlatmıştı tabi her çocuk aynı değil şuan lokal yapılırken beslenen çizgi film izleyen cocuklar da var güzel oyalanırsa lokal en güzeli ama benim oglum malesef mamayla şarkıyla türküyle oyalanabilecek bi bebek değildi sedasyon genele göre daha hafif bi narkoz uyku hali gibi seslenince uyanıyor o yüzden sedasyonlu lokal yaptırdık uyku halinde gibiydi