Mefat Eğer yaptıysa ne kadar sürede geçti bu ateş. Bizimki 5 saatir geçmedi calpol verdim ilk başta şimdi de geçmeyince dolven verdim. Acaba hasta mı oldu diye şüpheleniyorum.
Mefat Aslananne1 ben de ondan korkuyorum ya ebe de ateş yapmaz bu adı dedi zaten ama inşallah asidandir yaa çok korkuyorum :(
Mefat aktifmaya yaaa maşallah maşallah kuzuya aman olmasın. Bize de ebemiz ateş beklemiyorum bu asida dedi zaten ama heralde bizimki hasta oldu ya
aktifmaya Mefat İnşallah hasta olmamıştır kuzu ıhlamur içir sen şimdiden portakal suyu içir, Emziriyorsan sen sarımsak yut bir tane günde