Arkadaşlar merhaba 8.ay doktor kontrolümüzde doktorumuz artık 9.ayda ve 1 yaşında görüşeceğiz demıstı. 9.ay kontrolüne gittik. 10.ayda Görüşürüz dedi. O an aklıma gelıp sormadım. Kilo Sağlık vs de güzel kızımın. 10 ay kontrolüne giden var mı. Aşı vs. Yok diye biliyorum ama. Yine de sormak istedim