1oglanannesi Oğlum daha 13 aylık çok sık öksürük oluyor bronşit dedi doktor ama ilaçlar bitincede öksürük devam ediyor fayda etmiyor yani çok fazla daralıyor hasta olmaması için ne yapmalıyım hasta olunca ne yapmalıyım sizce
Mervemrz05 Benim kızımda 6.5 aylık ilk defa geçen hafta bronşit oldu düzeldi 2 gün sonra tekrar oldu ne yapacağımı bilmiyorum neden oluyor