Angelll35 Merhaba kızlar perşembe günü safra kesesi ameliyatı olacağım pijama alt üst takım mı rahat olur dikişler ve diren olacağı için acıtır mı diye korkuyorum yoksa elbise gibi gecelikle mi daha rahat ederim
anorganikanneeee Angelll35 çok fazla ağrım vardı. Sırt ve mideme vuruyordu ağrısı. Çok şükür ameliyat olunca rahatladım.
_YanakReisinAnnesii anorganikanneeee bu şikayetlerle gidince mi anlaşıldı acaba safrayla alakası olduğu? Aynı şekilde bu ağrılardan ölmek üzereyim özellikle sırt 😬
anorganikanneeee Angelll35 bi kaç güne toparlandım. Ameliyatta rahat geçti. Çok korkutma yün kendinizi. Hemen toparlarsınız inşallah
anorganikanneeee _YanakReisinAnnesii evet. Başta mide’den dolayı sandık. Endoskopi, röntgen falan temiz çıktı. Ağrılarım devam edince ultrason çektirdim orada çıktı taş olduğu. Hemen ameliyat oldum sonra