Ayaniz Zynp11 5 bence erken ben 7,5 aylıkken koymaya basladım.. henüz belini okadar tutamaz bence sizde bekleyin
Cglmsl Zynp11 5 aylıktı 🙈 yürüteç hediye gelmişti hususi gidip almadım denemek istedim tepkisini merak ettim çok da sevdi. 5 10 dk falan tutuyordum sonra sonra uzadı süreler..
123Masal Zynp11 biraz erken gbi geldi bana da bn 8. Ayında bindirdim yürüteçe çok uzun süre kullanmamak kaydıyla bindiriyorum braz dha zamanı var sanki 😊