Anneyimanne0 Kızlar 4 gündür falan geceleri nefes darlığı yaşıyorum yanımda biri olunca sakinliyorum ama kimse yoksa nefes alamıyorum zannetip telaşa giriyorum gece uykumda wc veya çocuğa kalkınca oluyor aniden damarlarımda sıcaklık karıncalanma hissediyorum nefes alamıyor gibi hissediyorum, gece 2 de Dr gittim bişi yok dedi neden böyle oldu acaba
Hifam_38 Anneyimanne0 maalesef ki anksiyete bozukluğu panik atağa gidiyor başındayken bilinçlenmek daha iyi bnde yıllardır uğraşıyorum geçti diyosun yeniden farklı farklı başlıyor doktora gidiyosun bir şey var diye ama kesinlikle bir şey yok öyle hissediyosun hep bir şey olcak korkusu ölüm korkusu
Anneyimanne0 2lokummannesiii olabilir depremden sonra mahvoldum depremden etkilendim evim hasar aldı günlerce uyku unuttum 4 gündür bu hale geldim bir sürü sağlık sorunu çıktı
Anneyimanne0 Denizoo deniyorum canım ferahlamak için dua açıyorum bende astımda var korkuyorum depremden sonra birsürü sorun oluştu bende
Denizoo Anksiyeteye doğru gidiyor olabilirsin, meditasyona yönel, kitap oku. Panik atak emin ol çok daha kötüsü, çarpıntı, kalp krızı geçiriyor hissi. Umarım yaşamazsın
Anneyimanne0 Hifam_38 ay rvet evet şu sıra gözümü kapıyorum ölğm açıyorum ölüm gece yattım hadi ölürsem diye aniden uyandım
miracguzin Merhaba. Öncelikle bu satırları bir psikolog olarak yazıyorum. Sanıyorum ki deprem bölgesindesiniz. Deprem gibi afetler sonrası bu tip travmatik tepkiler vermeniz çok normal. Destek almanız bu süreci çok daha sağlıklı atlatmanıza yardımcı olacaktır. Bu süreçte ücretsiz destek veren birçok kurum, kuruluş, psikolog, psikiyatr var. Paylaştığım linkten de yardım alabilirsiniz. http://www.afetpsikolojikdestek.com/
Hifam_38 Anneyimanne0 aynı şeyler yaşanıyor hep ya bnmde şuan mesela sol tarafım ağrıyor kolum falan diyorum acaba kalp krizi mi geçircem bir şey mi olcak 😔😔ve de bizim bu durumumuzu anlamayan yaşamayan insanlar için çok saçma nerden gelir aklına diyorlar sen abartiyosun bir şey yok düşünme falan diyorlar yani bizde isteriz düşünmemeyi ama ki olmuyor maalesef 🥺
Anneyimanne0 Hifam_38 ve malesef birde evde teksen kurtarılmama korkusu var sürekli içim sıkılıp darslıyoe geçmedi inanırmısın 2 hafta olacsk belkş oldu hala omuz ve boyun ağrısı çekiyorum
Annebbk Hifam_38 yaşamayan hiçbir şekilde anlamıyor maalesef hatta abarttiginizi düşünenler bile çıkacaktır ben de depremi lohusa iken yaşadım evim hasarlı ve hala etkisinden kurtulabilmis değilim sizi iyi anlıyorum kendinizi sürekli telkin edin ve bolca dua edin düşünmemeye deprem haberlerinden uzak kalmaya çalışın insallah panik atak veya başka bir sağlık sorunu olmadan atlatabiliriz. 🤲
Hifam_38 Anneyimanne0 geçmiyor ya kolay kolay 😔sonra da bunun halsizligi oluyo nasıl bir dertse ama çok şükür önceleri daha kotuydum hep hastanede soluğu alıyordum smdi kndi kndime sakinlesmeye çalışıyorum falan ama ki bazen yenemiyorum 🥺 şuan da uyuşmalar var mesela diyorum işte bu panikden falan gecicek yok dün akşamdan beri bı so taraf da ağrı
Anneyimanne0 Hifam_38 ay evet geçen gece 2 de nefes alamıyorum diye hastanelik oldum artık gece olsun istemiyorum odalara gidemiyorum maalesef. Ve artık kendi kendimş sakinlemeye çalışıyorum geçecek diye acaba bendeki bundurum ne olabilir sizle aynı hepsi sizde ne var anksiyetimi panik atakmı
Hifam_38 Annebbk bnm önceden de vardı maalesef depremde üstüne ekledi biraz artı yönleri de oldu bı snda soğukkanlı da olabiliyorum ama gece oldumu hep kndime takıntım bı yerim ağrır insanız sonuçta yoruluyoruz ama o bnm beynim de hep bı kötüyü çağrıştırıyor
Hifam_38 Anneyimanne0 bn panik atak denildi maalesef ztn bı çok seyide aynı anksiyete panik atak falan çok şükür ki başında farkettiniz bn hiç ilaç falan kullanmadım
Melahat2701 Anneyimanne0 bence kötü düşünme yani illa hastalık olmayabilir tabii ki uzmanlar bilir ama sonuçta kötü bir şey yaşadık bunun bir süre bu tarz etkisi olacaktır kolay değildi zaman ver kendine inşallah geçecektir .dua edeceğim size