ozlemunluu Normal canım takma kafana benim oğlum da öyleydi günde 3 kere bazen 4 kere kaka yapıyordu beslenmesi iyi olduğu için dedi doktor bana iyi dedi oğlumda kilosu hep önde gitti hiçbir sorun olmadı şükür zamanla azalıyor büyüdükçe değişecek emin ol daha az yapmaya başlayacak demekki sütun yetiyor maşallah