Benisahtesevme2 Bi kere göğüslerim yara olmuştu daha doğrusu kızarmıştı kızımda bunu görmüştü . Tam 2 buçuk yaşındayken bi gün emzirdim uyuttum göğüslerimin ucuna yara bandı yapıştırdım , uyandığında artık sütün bittiğini o yüzden doktorun bant yapıştırdığını söyledim ama bunun öncesinden 1 ay kadar anlattım sütün biteceğini , artık büyüdüğünü , bizim gibi yemek yemesi gerektiğini . Uyandığında gördü ve istemedi sadece öptü o da iyileşmesi için . Gece bi iki kere uyanıp emmek istedi ama sarılarak öperek geri uyuttum . Çok şükür ki düşündüğüm kadar zorlanmadım .