Bentuce25 Bugün tedavim vardı dişçi hemen emzirsende sorun olmaz dedi bende 2 saat sonra direk emzirdim sıkıntı olurmu bebeğim bugün biraz fazla uyudu tedirgin oldum da
Glrmila Ben kizim 4 aylikken dis tedavisine basladim kanal dolgu dr 6 saat sonra emzir onden sutunu az sag dök demisti o sekilde uyguladım ama bence 6 saat gereksiz uzundu diye düşünüyorum 2 3 saat sonra emzirilebilir sanirim bir cok yerde oyle yazıyor. Birsey olacagini düşünmüyorum anestezi diste cok yüksek kullanılmıyor bence kalbinizi ferah tutun
kimdemis Geçmiş olsun öncelikle,ben kanal tedavisi yaptırdım doktor 4 saat sonra sağıp emzirebilecegimi söyledi, anestezi alınıyorsa eger bence en azından 2-3 saat sonrası sagilip emzirilmeli diye düşünüyorum