Kızlar bu haftaici kaynanam ve gorumcem bana gelecek. Oruç tutmuyorlar bende emzirdigim için tutamıyorum. Eşim tutuyor.Oglen gelecekler sizce menu olarak ne yapmalıyım? Akşama da kesin yemeğe kalırlar. Ya da akşam yemeğine mi alsam hem öğlen hazırla hem akşam hazırla yorucu olur.