Hemsreanne35
Anneler sütten kesme sonrası göğsünüzde biriken sütün azalması ya da bitmesi ya da en azından mastit olmaması için neler yaptınız ? Ben çok çok az sertlik oluşunca sağıp lahana yaprağı sarıyorum ama başka önerilere de çooook açığım şimdiden teşekkürler 🙏