100710 Bu mamayı kullan anneler var mı? Memnun musunuz? Gaz ve kabızlık gibi sorun yapıyor mu? Bebelac Gold ve bebalec arasındaki fark nedir?
Simy 100710 ben Bebelac Gold aldım ikinci ayında kullandım bebegimde çok gaz ve kabızlık yaptı ve protein bakimindada fazla proteinli değil diye doktorumuzda onerisi ile sma optipro geçtim beş aylık bu mamayı kullanıyorum üç buçuk aylıkken sma mamaya geçtim hiç sorun yaşamadım gaz ve kabızlık sorunumuzda yok şükür ilk bir ay yoğun bakımda yatti orada da sma vermişler ondan geri bu mamaya geçiş yaptım bn
Myagmurr 100710 bütün mamaları denemiş biri olarak hepsi gaz ve kusturma yaptı fakat bebelac golddan memnunum kilo alımıda gayet iyi
Beraninannesii 100710 Aptamil sma evolvia hipp kabızlık yaptı Bebelac Golda geçtik rahat ettik ayrıca kilo alımıda gayet iyi😇
Anacemi4123 100710 3 aydır bebelac gold kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım özellikle piyasada kabızlık hazımsızlık yapmayan mamalar arasında başta
100710 Bebeğim 6,5 aylık mamayla besleniyor Aptamil sma optipro denedim kabızlık yapıyor ve gaz da yapıyor bu mamayı da denemek istiyorum önerileriniz nelerdir amneler
Melifah_35 Kolik bir bebeğim var. Tüm mamaları denedim. Fermantasyon yöntemiyle yapılan tek mama sanırım. En iyi bu geldi bize