Arkadaşlar bebeğim 4.ay atağında. Normalde süte bayılır. Çok iyi içerdi. Ne olduysa 4.ayda içmeyi kesti. Zorla emiyor ya da zorla biberonla içiyor. Oyun yapıyor ya da ağlıyor ama içmiyor. 2 hafta önce doktor kontrolümüz vardı. Ve 2 haftadır hala kilo almadı. Bu çocuk 2 haftada nasıl 400 gr alsın ??