Bizimhikayemiz ben beklemiyorum hiç içeceği kadar yapıyorum ne eksik ne fazla her yapmamda yeni haizrliyorum ama bı gece verdim oğluma az bisem.dibinde kaldı mama erindidm gidip yıkamaya sabah bı baktım mama.bozulmus ve biberon iğrenç kokuyordu ne kadar kaynatsamda gitmedi o koku biberonda çöp oldu attım ondan belli hiç beklemiyordum da biberonu içirip bitince gidip onuda yıkıyorum her zamanda yeni hazirlamak en iysi bence