Samyeli008 Arkadaşlar iki ay önce illiadin kullanmıştık şimdi tekrar kızımın burnu akıyor kullanılır mı acaba bilemedim tereddüt ettim
Tubaalprsln Samyeli008 Ben kendimde kullandım etkisini gördüm ama kızın için bişey diyemem olmadı kaç tane eczaneyi ara sor en azından içinde rahat eder
manikeneko666 Samyeli008 ben kullanmıştım canım ,bir problem olmadı sonuçta burun spreyi bir süresi yok bildiğim kadarıyla , ama burun tıkanıklığı için akması için faydası olmaz diye düşünüyorum
Samyeli008 manikeneko666 Tamam canım burnu bir yandan akıyor bir yandan tıkalı belki faydası olur diye düşünmüştüm yine böyle nezle olduğunda vermişti doktor ciğerlere inmesin diye