alpsmother_ Kızlar postaneden sadece abonenin ad soyadıyla fatura yatırabilir miyiz faturalar elimizde yokta bu depremden dolayı eve gelmemiş kâğıt ya da kaybolmuş artık geldiyse de bilgisi olan var mı yarın ona göre gideyim
Alya-Sena alpsmother_ telefona fatura mesaj olarak geliyorsa orda abone nosu var. e devletten de faturayi odeyebilirsnz pttye gitmeden
mrv94 alpsmother_ e devlette arama bölümüne fatura adını yazın elektrik su doğalgaz gibi. Orda bağlı olduğunuz yerin adı çıkıyo ordan fatura yada abone numarasını bulabilirsiniz