Merhaba 🌸
Adetim geçeli iki gün oldu ama hala olmadım sabah evde erken gebelik testi vardı yaptım negatif aslında eminim ama yinede bir acaba mi diyorum hala eşim ile prezervatif takılı iken aynı zaman da geri çekilme yöntemini de kullanıyoruz ama her ay böyle stres oluyorum gelmedikçe daha da oluyorum ağrım var sancı girip duruyor kasıklarıma rahmimi doğru ama yok gelmek nedir bilmesi düşünmeden duramıyorum başına gelen var mi