Minigim38 bu söze kesinlikle katılmıyorum çocuktan çocuğa değişir ablamın oğlu da çok sakindi doyuruyo Du kendi kendine uyuyodu bende hep öyle olsun hani destekli uyuyup uykusu bölünmesin istedim ama başta sütüm gelmeyince mecbur sallamaya alıştı gaz sorunları VS kaynanam da diyor önceden böyle değil Di nesil değiştikçe huylar da değişiyo demekki diyor kendi çocukları ağlasa da çok ilgilenemezmiş birlik yaşadığı için ev işlerinden dolayı benim oğlumda ağlatmaya kıyamıyor bazen diyorum anne bırak ağlamayı öğrensin el bebek gül bebek oldu şımarıcak yok şımarma sın da ağlamasın neye ağlasın diyo🤭