Bebeğim 5.5 aylık doktor tadıma başla dedi dün bir çau kaşığı tatlı patates verdim çocuk gece zor uyudu bugünde sürekli ıkındı içine azıcık zeytinyağı ve annesütü eklememe rağmen böyle yaptıysa gözüm korktu ya sürekli böyle mi olacak bir çay kaşığında bile tüm gün kızardı bozardı ıkındı falan