Biz3kisiyiz_ ben yatırmaya götürürken 7,5 aylıktı uyku eğitimi alıyorduk o dönemde sürekli babasına iyi geceler by by yaptırıyordum. Sonra biri evden giderken falan peşlerine by by yaptırıyodum. 10 aylıkken by by alkış yapmaya başladı. Bende karşısında yaptım ama hep. Yemeğini bitirdi diyelim aferin diyerek alkış yapıyordum böyle böyle öğrendi. Gel geli de 1,5 aydır deniyordum ama ilk defa bugün yapmaya başladı. 11,5 aylık şu an