alparslan_ve_annesi 10 aylık bebeğim var artık evde bunalıma giriyor ne yapacağını şaşırıyor ve bende üzülüyoruk ne yapa bilirim bilmiyorum önerisi olan varmı 😔
alparslan_ve_annesi Aselllll evet benimde aklıma salıncak geldi ama kaydırak için fazla erken galiba şuan oyalayamayiz onla 🙁
Mahir alparslan_ve_annesi hemde nasıl elim ayağım resmen işim olunca atiyorum içine azcik sallama 20 dakika mola demek
alparslan_ve_annesi Mahir vay be teşekkür ederim bilgilendirmen için ☺️ başka tecrübeleriniz de varsa paylaşırsanız sevinirim