Nurellaaaaaaaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık sarılığı uzadığı için kan tahlili yapıldı sarılık değeri 6 çıktı ama kan yıkımı çıktı doktor kansızlık var dedi 2 aylıkken kan damlasına başlattı. Böyle bişey yaşayan var mı