Baldanpetek 2.ay çok erken değil mi 3.ayda yapılıyor ya da 3.aydan sonra. Biz de erken randevu almak istedik doktor gelmeyin erkenden demişti 3.ayıda gittik bizde. Zaten bir şey yapmıyor ışıkla gözüne bakıp bi aletle uzaktan ölçüm yapıyor siz kucağınızda oturtuyorsunuz o kadar