2 buçuk yaşında kızım var, aşırı yaramaz aşırı hareketli,laf dinlemez söz dinlemez,dur durak bilmez. Vuruyo, bağırıyor,2 aylık bebeğim de var kardeşini seviyor fakat aklına geldikçe onada vurmaya zarar vermeye çalışıyor. Büyük kızım artık beni sinir hastasi edecek bağırmaktan,siinirlenmekten sütüm bile etkileniyor. Bağırmak kızmak istemiyorum, uyarıyorum tatlı dille anlatıyorum anlamıyor. Yaptığı hareketleri buraya yaşamayacak kadar yaramaz bı çocuk. Çevresinde ki insanlara da zarar veriyor. Arkadaşlik kurmak istiyor,ama kimse ile biseyeni paylaşmak istemiyor, oynuyor fakat daha sonra sebepsiz yere karşında ki çocuğa saldırmaya başlıyor. Kardeşi doğmadan öncede böyleydi,beni çok yoruyor,çok üzüyor. Ona bağırmak istemiyorum, büyüdüğün de bilinç altında, hatrinda benimle ilgili kötü düşünceleri olsun istemiyorum. Tramva olacak şeyler olsun istemiyorum. Annesini hep sevgiyle hatırlasın, sevildiğini hatırlasin. Ne yapacağım bilmiyorum,bide 6 ayından beri parmak emiyor. Benim saçım la beraber. Saçımı tam olarak ağzına sokmuyor,ilginç bir çocuk ayrıca da çok akıllı 2 buçuk yaşında ki çocuk gibi değil akıllı hiperaktif
Var mı benim gibi böyle bu durmu yaşayan anneler 🥺