Nurrrrrr233 Kızlar bebekte uyuz böylemi oluyor cildiyeye sıra alamıyorum cok üzülüyorum kendimde böyle vir şüphem car kasindigim için
melovebabym Nurrrrrr233 Bebeklerde önce el ve ayaklarda başlar. Özellikle ayak altı. Bizde çekiyoruz 3 aydır ondan biliyorum. Sizde varsa bebeğinizde olması çok yüksek. Geçmiş olsun.
ondabundasundadir Nurrrrrr233 benim bildiğim yüzde olmuyor.oğlumda bizde uyuz sandık ama kızıl diye bi hastalık geçirmiş. Yüzünde varsa uyud olmayabilir.
Zeyno123 Nurrrrrr233 bizde böyle başladı 11aylikken başladı 17aylikken bitti çok illet bişey aile boyu hepimiz kullandık sizde kaşıntı falan varmı varsa mutlaka eczaneye gidin kükürtlü vazelin var onu yaptırın
Nurrrrrr233 ondabundasundadir Ya öyle iğrenç bir yerde yaşıyorum ki tek devlet Hastanesi’nde cildiye var asla randevu yok gitsen sira almak istesen köpek gibi davranıyorlar vermiyorlar bende şaştım kaldim ne yapicagimj