GiybetReis 4-5 metre kare makinede yıkanabilir diye satılan halıları makinede yıkayan var mı kızlar ? Tüm halılarımı öyle aldım ama hep halı yıkamacıya yolladım. Korktum makineye bişi olur diye. Tamburu düşenler felan olmuş öyle bişiler okumuştum biyerlerde.
GiybetReis uykusuzanne__ sanırım 30 derece de sıkma olmadan yıkamak gerekirmiş. Hangi programda yıkıyorsunuz ?
Merve-miray uykusuzanne__ sıkma devrini ve derecesini kaç yapıyorsunuz? Bide yumuşatıcı bırakılmıyor değil mi?
GiybetReis uykusuzanne__ Aysegizem1 Katun -erCansu- Alse35 Kızlar kaç dklık programda yıkıyorsunuz? Hangi programda ? Pamuklu mu ya da yorgan mı?
Aysegizem1 GiybetReis hayır sıkma yapılıyor sıkma olmazsa o halıdan sular boşalır. Ben bir sorun yaşamadık çok şükür hep de yıkarım valla
GiybetReis Aysegizem1 deniim bari. İnşAllah bişi olmaz😅 hangi programda yıkıyorsunuz? Sıkma kaç yapıyorsunuz?
ReisinKizi uykusuzanne__ 1200 devir çok değil mi? Ben her şeyi 800 de yıkarım. Halı da dahil. çok sıkıp zarar vermiyor mu halıya?
ReisinKizi GiybetReis ben makinadan ziyade halı yıpranır diye mümkün olduğunca banyoda sık sık yıkıyorum. Kirlenmeden yıkayınca uğraşmaya gerek olmuyor. hemen bezle silerek köpürtüp duruluyorum. Makinada da yıkadığım oldu, bir sorun olmadı makina açısından.
Alse35 GiybetReis 40 derecede 800 devirde yıkıyorum ama 3 m2 şükür bişey olmadı yanına da bikaç paspas atıyorum boş olmasın diye ama sürekli de yıkamıyorum makineye zarar vermesin diye
Aysegizem1 GiybetReis 1000′e 40 derece de yıkıyorum 40 dakika yıkıyor çok güzel tertemiz çıkıyor benim halılar beyaz renk o yüzden haftada 1 yıkarım hemen leke tutar o yüzden ama cok güzel cikiyor