Kedilibebekliacemi
Canım benim bebeğim 1 buçuk aylıkken hasta oldu öksürüyordu burnu tıkalıydı çok üzülmüştüm doktor boş bol serum fizyolojikle burnunu temizle öksürük ilerlerse ciğerleri dinleriz demişti
Bende soğanı kabuğuyla kestim burnunun ucuna koydum yattığı yere yakınına soğan hem burnu açıyor hem hastalıkları mıknatıs gibi çekiyor
Sonra sarımsağı ezdim ve zeytinyağıyla karıştırdım ayak tabanlarına iyice ovarak sürdüm soğanı da halka. Halka kesip yağladığım ayak tabanlarına koydum üzerine çorap giydirdim sabaha kadar kaldı ayağında sabah öksürüğü yarı yarıya kesilmiş uyanık
Ve ayriyeten aynı gün göğsüne sırtınada bir güzel sade sarımsaksız zeytinyağıyla yağladım öyle rahatlattı ki 2-3 zgün yapın arka arkaya göreceksiniz iyileşecek Allah’ın izniyle ve bunu yaparken de doktorun onayını aldım