Deniz02 merhaba canım ben de henüz sadece tadımlık gidiyorum 7 ay 4 günlük kızım. Aynı anlattığın gibi birilerini yerken görünce istekli davranıyor vermezsem ağlıyor falan verince hoşuna gidiyor ama öyle eğleniyor yemekle. Ama ben hala düzenli bir ek gıdaya geçmedim. Sadece çok şeyden tattırıyorum asla vermem modunda değilim. Temel besin anne sütü şeklinde gidiyorum. Sütüm böyle olduğu sürece buna devam edicem.