nazliicank Bebegımde laktoz intoleransı oldugunu dusunuyorum. Laktozsuz mama olarak ne kullanıyorsunuz, memnun musunuz?
nazliicank Butterfly_1802 yogurt yıyınce ishal oldu ve ınanılmaz gaz yaptı. Gurultulu kaka yapıyor aynı zamanda.Lor da aynı sekılde, gazını sadece suruplarla gecırebıldık. Minicik yogurt yedıgınde bıle aynısı oluyor. Relaktaz kullanmaya basladık