@[silindi] Öncelikle hayırlı ramazanlar kızım 11 aylık hem emiyor hem ek gida alıyor orucun ilk gününden bu güne kadar orucumu tutuyorum kızımı da emziriyorum ve sıkıntı yaşamadım kendimi deneyeyim eger rahatsız olursam zorlanirsam kızıma yeteemezsem o zaman tutmam dedim eşim annem ve Kayınvalidem tutma sütün azalir sen mecbur degilsin gibi cümleler kurdular önemsemedim kendimi denemedim bana farz degil diyip orucu yemek olmaz dedim tuttum elhamdulillah . Birkac gündür agrilarim vardi kasık ağrılarım önemsemedim agri kesicilerle geçiştirdim iftarda ve sahurda ama bu sabah kanli idrar yaptim afedersiniz ki neyse hastaneye gittim enfeksiyon olmuşum vücut da susuz kaldigindan idrar dengi koyulaşmış kanli gibi olmuş hem enfeksiyonumun geçmesi icin kullanmam gereken ilac var hemde vücudumun suya ihtiyacı var bugün esim boz dedi ama bozmadım cok şükür iftara az bir zaman kaldi ama bundan sonra tutma beslenme dikkat et bol sivi al diyor ve bende öyle düşünüyorum peki siz ne düşünüyorsunuz