minikkiz_ Çok geçmiş olsun inşallah hayatını etkileyecek derecede değildirler ve hiç hissetmeden atlatır belki de inşallah diyelim içinizi ferah tutun. 3.5 yaşına kadar birşey bilmiyormuydunuz yani 3 sene sonunda mı ortaya cıktı hastalığı