5 gün oldu doğum yapalı, bebeğim yoğun bakımda göğüs uçlarım yara oldu elektrikli ile sanıyorum kan geliyormuş sütun içine ve sütüm çok az geliyor damla damla yok gibi bir sürü delik var göğsümde ama onlardan hiç gelmiyor süt ortadaki delikten hiç gelmiyor