Prensesannesiduru63 Kızlar adetim gecikiyor çok test denedim çıkmadı bugün yine yaptım bişey çıkmadı hep negatif önceden norlevo hap kullandım acaba ondan mı olamıyorum bugün eczacıya gittim bana coraspin hap verdi günde 1 tane dedi içtim beklemedeyim
Noname21 Prensesannesiduru63 adet söktürücüler varken neden onu verdi ki Progestan var ben 17 yaşındayken onu kullandım hep düzensizlik için Tek seferlik söktürmek için soğan suyu içebilirsiniz
NariNariKiminYari Prensesannesiduru63 kız negatif çıktıysa niye bu kadar strese girdin ki illaki olursun bi kadın doğuma randevu al istersen
Ebruli101 Prensesannesiduru63 ben tarlusal kullanıyorum geciktiğinde 12 de oluyor içinde 5 gün içiyorsun sabah akşam ilaç bittikten sonra 1 hafta içinde oluyorsun
_Aysemia Prensesannesiduru63 tarlusal adetı gusel sokturuyo canım hep onu kullanırdım ama corapırın kan sulandırıcı
Rumii Prensesannesiduru63 valla evlenmeden önce kullanıyordum hep gecikiyodum çünkü şuan kullanmıyorum da kullandığım zamanlar kutu bitmeden adet oluyodum son 2-3 tane kala
Rumii Prensesannesiduru63 kaç gün geciktiniz bu ay bende bi 15 gün kadar geciktim test yaptım negatifti bu sabah olmuşum yeni
NariNariKiminYari Prensesannesiduru63 canım o ilaç zaten hormon dengesini bozuyor ben de erken oldum ertesi gün hapı içtikten sonra bazılarıda geç oluyor sen strese girdikçe hiç olamıyosun
Rumii Prensesannesiduru63 evet çıkardı illaki 8 gün gecikmiş tek çizgi çıktıysa kafanıza takmayın stresten de gecikme oluyor