kuzey-21 Çamaşır makinesi için hangi deterjanı kullanıyorsunuz kızlar. Ben bingo toz deterjan kullanıyordum. Dün kuzenim bu iyi değil dedi bi test yaptı. Ama hangisinin iyi olduğunu da bilmiyor siz ne kullanıyorsunuz.
Merveee34 kuzey-21 beyazlara ariel renklilere omo kullanıyorum . Çamaşır sodası da kullanıyorum ayrıca
kuzey-21 Merveee34 Ariel de iyi değilmiş. Kuzenim serviste çalışıyordu. Deterjanın iyi olup olmadığını şu şekilde anlarsın dedi. 1 çay kaşığı deterjanı avuç içine dök ve biraz su damlat iyice avucunu sık eğer deterjan ısınırsa iyidir ılıksa iyi değildir dedi. Bide deterjanın kabının köşesini elinle ovala çizilirse içinde taş vardır dedi. 😂
Arenilay- kuzey-21 annemden kalma alışkanlık oda omonun sıvısını kullanıyordu bende öyle devam ediyorum🥲annemden iyi mi bilcem 🫠
paputmoms kuzey-21 ne omo ne ariel ne alo hiç birinden memnun kalmadım açıkçası en çok beğendiğim peros ve abc oldu çok memnunum tek seferde 30 derecede bile lekeleri çıkarıyor