Roniya Hanımlar merhaba, bebeğimin boyun etrafında bir türlü geçmeyen pişik var. Geçer gibi biraz kabuklanıyor ama yine oluyor tam geçmeden. Hametan, sudocrem, Bepanthol, mustela, sebamed bu ürünleri kullandım malesef yararı olmadı. Önerebileceğiniz bir krem var mı kesin çözümlü?
ozlem_3458 Roniya bizim de koltuk altı ve boyun altında pişik var kıpkırmızı oldu yanaklarında egzama var doktor nemlendirici coresatin verdi bir de mustelanın stelatopia vücut kremini verdi iyi geldi geçti baya
Gnc16 Bizdede isirik gibi oldu sonra egzama dediler sonra baska biri isirik sicaktan terden olur dedi sonra kasintiya donusmeye basladi bi merhemde kasintisini gecirdik dut kurusu iyi geldi bizde ailede oldugu icin kaynatin bi miktar o suyu bi pamukla boynuna surun kantaronda iyi geldi bize kizrikligi gecirdi hemen ama hakiki zeytinyagindan yapilmis kantaron olacak
Roniya ozlem_3458 bende yarın götüreceğim doktora çok canımı sıkıyor artık. Kim bilir ne kadar yakıyordur canını
Jelibon88 En önemlisi kuru tutabilmek kremleri sürdükten sonra yumuşak bi bezle yada tülbentle kurulamak gerekir demişti bize doktorumuz.
ozgenur Roniya aynı sorun bizde de var Bebek yağıyla siliyorum pamukla hergün yatışıyor gibi oluyor ama bazen iyice kızarıyor.banyo iyi geliyor bize. Hava almadığı içim oluyor sanırım
23zumra Roniya bizim de ayni boyun hatta akiyordu antibioik krem verdi doktor sildigimde kirmizi leke geliyordu gecto biraz ama surekli sudocrem kulaniyorum
Roniya 23zumra pişik şeklinde şuanlık. Sudocrem de kullandım geçirmedi malesef. Belki doktor bize de bir krem verir. Çoğu kremi denedim işe yaramadı hiç🤷🏻♀️