Selam kızlar bebeğim kronolojik olarak 7 ay 2 günlük düzeltilmiş olarakta 5 buçuk aylık şimdi doktor muayenesinden geliyorum doktorumuz tüm gelişimlerinin kronolojik yaşından bile ileride olduğunu söyledi ancak hecemiz hiç yok ba ba de de ma ma falan hiç bir şey söylemiyor biraz geride kaldığını bu konuda söyledi bir de hiç bizi taklit etmiyor bu konuda da biraz geri olduğunu söyledi evet biliyorum her çocuk kendine özel ve Farklı gelişim gösteriyor ancak ben bunları desteklemek için neler yapabilirim gerçekten emin olun ev işi falan hiç yapmıyorum evi bok götürüyor nerdeyse sadece kızımla ilgileniyorum bunları nasıl geliştirmesinde yardımcı olabilirim